Ara Bakalım

1 Mayıs 2011 Pazar

Valla Benim Bi Suçum Yok Annemle Aramı Cem Adrian Bozdu :)

"Özlediğiiim özledimmm saçlarımda oysa hala ellerinnnnn, özlediimm çoook özledimmm o kirpik hala bende sevgilimmmmmm"
Hoşlandığım çocukla aramdaki tek ortak nokta Cem Adrian'ın şarkılarıydı. Bir süre sonra onun en sevdiği şarkı benim vazgeçilmezim oldu.Her dinlediğimde aklımda o,çalıştığı kafeye sadece onun için gidiyoruz işte saatlerce takılıyoruz fln ama haftanın 1-2 günü mutlaka ordayız.Alt tarafı 2 hafta gitmedik sadece 2 hafta lan sen git işten ayrılll!
Talihim yok bahtımm kara, böyle hayat batsın yereeee... offf offff
Beni görmeniz lazım içlen, kederlen, salak salak tiplere bürün, ağla, zırla fln zar zor, yarım yamalak çıktığım depresyona yine girdim anlayacağınız. Aga var mı böyle bi şanssızlık :( o günden beri Cem Adrian'ı daha çok dinliyorum annemde de o adamdan nefret ediyo ama öyle böyle diil. Ne zaman sesini duysa kadının ruh hali değişiyo "kapat şu şarkıyııııı!" die bi bağırıo yer yerinden inliyo resmen.Her seferinde bi kavga gürültü bazen konuşmuo bile benimle lan saçmalığa bak müzik dinleme özgürlüğü istiyorummmmm!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder