Ara Bakalım

6 Mayıs 2011 Cuma

Açıklıyorum Yılın İnternet Modası ...... :)

Yorucu bir matematik maratonundan sonra 1 haftadır ilk defa nete girdim.Anammm bi de ne görüm internet haberleri boy boy saçmalıyo yok efendim "Bekaretini Satıp, Parasını Hayır Kurumuna Bağışladı!" yok "ABD'de bir adam, kız arkadaşının eski sevgilisi ve eski sevgilisinin arkadaşları tarafından feci şekilde dövülerek, işkenceye uğradı.Alnına 'Tecavüzcü' Dövmesi Kazıldı" fln noluyo lann!
"Belçikalı genç kız eğitim masraflarını karşılamak için bekaretini internette sattı. Gelirin bir kısmını da hayır kurumuna bağışladı!" çokkk ciddiyim.
bide herifin birinin alnına bandrollü bir şekilde Tecavüzcü dövmesi yapmışlar.Millet kudurmuş.bide biz kendimize dengesiz, fln deriz. Yavrum sana kimse burs vermedi mi ne istedin bekaretinden :) :)heeee uyarmadan edemicem Stetson Johnson'a dikkat (tecavüzcüymüş herif). Bu arada yeni moda nette bekaret satma bahane eğitim masrafları, görürseniz şaşırmayın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder